Tranzacțiile online cu cardul de Black Friday au crescut cu 27% față de 2021

Suma medie cheltuită în ediția din acest an a evenimentului a fost de 322 lei, în scădere față de 2021, când s-a situat la circa 370 lei

În ziua de 11 noiembrie 2022, când majoritatea comercianților au desfășurat campania de  Black Friday, numărul tranzacțiilor online cu cardul a crescut cu aproximativ 27% comparativ cu anul trecut.

Din datele NETOPIA Payments, s-au procesat, în medie, 80 de tranzacții pe minut anul acesta de Black Friday, vârful de tranzacții s-a înregistrat la ora 14:15, iar cea mai mare sumă cheltuită s-a ridicat la peste 35.000 lei, pentru un echipament de supraveghere.

În ceea ce privește categoriile de produse preferate de români cu ocazia Black Friday 2022, în top s-au aflat încălțămintea, retailul generalist, suplimentele alimentare și cosmeticele, urmate de aparatură foto și cărți.

Mai mult de două treimi (68,5%) din totalul comenzilor procesate de Black Friday au fost realizate de pe dispozitive mobile, cei mai mulți dintre utilizatori preferând această variantă în detrimentul desktop-ului (31%).

Datele demografice de anul acesta ale procesatorului de plăți NETOPIA mai arată că majoritatea achizițiilor online au fost realizate de femei, în proporție de 54,1%, în timp ce ponderea bărbaților a fost de 45,9%.

De asemenea, grupa de vârstă cu cele mai multe achiziții a fost de 35-44 ani (25,72%), urmată îndeaproape de 25-34 ani (23,69%), 45-54 ani (21,24%), 18-24 ani (12,77%), 55-64 ani (9,74%) și 65+ ani (6,83%).

CITEȘTE ȘI: Sameday a livrat peste 2 milioane de colete de Black Friday

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...