- Transilvania Trek, prima companie de management hotelier din România, anunță startul operațiunilor la nivel național.
- În prezent, compania deține în portofoliul său hotelul Double Tree by Hilton – City Plaza din Cluj-Napoca.
Pentru 2020, Transilvania Trek are în plan preluarea gestionării unui nou proiect hotelier în Cluj, aflat în stadiu de construcție, precum și semnarea a cel puțin două contracte de management până la finalul anului.
Cum funcționează conceptul de management hotelier
Transilvania Trek introduce pe piața autohtonă conceptul de management hotelier pentru proprietari și investitori.
Astfel, compania acoperă toate direcțiile de afaceri ale unui hotel, de la stabilirea și implementarea strategiei comerciale, la planul de mentenanță a clădirii și facilităților și managementul financiar. Prin semnarea unui contract de management, proprietarul hotelului mandatează compania să gestioneze activitatea din cadrul hotelului şi să-şi asume răspunderea asupra rezultatelor comerciale şi asupra normelor legale de funcţionare a proprietăţii.
De cealaltă parte, proprietarul este informat ȋn mod regulat despre strategia de dezvoltare şi rezultatele înregistrate de hotelul aflat în administrare.
MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |
Potrivit companiei, un contract de management se încheie pentru o perioadă de minimum zece ani, cu două opțiuni de extindere de câte cinci ani fiecare. Fiind un angajament pe termen lung, acesta permite exploatarea optimă a resurselor imobiliare și stabilirea unor relații durabile și eficiente cu toți stakeholderii implicați într-o afacere din domeniul ospitalității.
Contractul de management poate fi semnat atât la începutul investiției, chiar din momentul proiectării, sau din timpul funcționării hotelului.
În ceea ce privește principalele criterii de selecție a hotelurilor pentru a intra în portofoliul Transilvania Trek, compania analizează în primul rând destinația în care se află acestea, fiind necesar un potențial de cerere pe tot parcursul anului, apoi poziționarea în cadrul destinației și existența unui minimum de 40-50 de camere în cadrul fiecărei unități de cazare.