TransferGo lansează opțiunea de transfer direct pe cardul bancar, ca facilitate suplimentară față de trimiterea fondurilor în contul IBAN.
Măsura face transferul de bani mai simplu, fiind nevoie doar de datele de pe cardul de debit/credit pentru realizarea operațiunii.
Cele mai importante creșteri pe relația cu România s-au înregistrat cu Marea Britanie, Germania și țările nordice.
Recent, TransferGO a primit o finanțare de 10 milioane de dolari, după ce a înregistrat o creștere puternică de 30% în timpul măsurilor de izolare socială. În prezent, numărul clienților TransferGO a depășit două milioane.
TransferGO a capitalizat tendința observată în țările emergente de a „sări” peste serviciile bancare clasice, de la numerar, direct la aplicațiile instalate pe smartphone. Astfel, țări precum India, Turcia, Ucraina sau Nigeria au înregistrat creșteri semnificative.
În plus, îngrijorările privind folosirea cash-ului și măsurile de izolare au determinat multe persoane să renunțe la serviciile de transfer clasice, bazate pe cash.
TransferGO și-a lansat recent serviciile pe 11 noi piețe, inclusiv Japonia, Noua Zeelandă, Arabia Saudită, Singapore și Ghana. Această extindere reprezintă dublarea pieței în Asia și Africa, dincolo de baza inițială care a fost Europa.