Peste 700 de angajați din sediul central Carrefour se alătură colegilor din magazine, pentru a-i ajuta într-o perioadă specială, înaintea Sărbătorilor de Paște și a mini-vacanței de 1 Mai.
„Împreună pentru clienți” înseamnă că toți angajații din sediul central, inclusiv membrii consiliului executiv și managerii de departamente, se vor pune, timp de o zi, la dispoziția colegilor, în peste 50 de magazine din București, Ploiești, Brașov, Timișoara, Brăila și Iași.
Aceștia vor oferi suport în sutele de tipuri de activități dintr-un magazin: vor întâmpina clienții, le vor răspunde la întrebări, îi vor ajuta la casele de marcat, vor verifica prețurile produselor, vor actualiza, tipări și aranja etichetele de preț, vor sorta și pune produsele pe rafturi – acestea fiind doar vârful icebergului din întregul proces operațional al unui magazin Carrefour.
În plus, mulți angajați își vor ajuta colegii din zona de gastronomie la pregătirea diverselor preparate. CEO-ul Carrefour România, Jean Richard de Latour, va participa la acțiune în hypermarketul Carrefour Iași, unde va ajuta la prepararea cozonacilor tradiționali românești, la ambalarea lor și la servirea clienților.
„Împreună pentru clienți” este o inițiativă devenită deja tradiție, însă anul acesta, implicarea angajaților va atinge un alt nivel: absolut toți colegii din sediu vor participa, formând astfel cea mai mare și unită echipă. În plus, cei care lucrează la birou vor avea ocazia să simtă cu adevărat spiritul de echipă și atmosfera din magazinele Carrefour, să-și împărtășească cunoștințele și abilitățile cu colegii lor și să-și facă noi prieteni.