Tipografia Rottaprint a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 milioane euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent.
Pe parcursul anului trecut, Rottaprint a derulat investiții de peste 3 milioane euro în dezvoltare software, siguranța angajaților, utilaje pentru creșterea capacității de producție și modernizarea parcului de utilaje.
Compania estimează pentru acest an o creștere de două cifre a veniturilor și investiții de 3 milioane euro.
Volumul total al producției Rottaprint a înregistrat o creștere în 2020, ajungând la peste 117 milioane metri liniari.
Materia finită livrată de Rottaprint anul trecut a însumat 4300 tone, în creștere cu 10% comparativ cu 2019.
În topul celor mai solicitate produse de către clienți s-au aflat etichetele autoadezive imprimate și neimprimate, urmate de capacele de aluminiu și PET imprimate și etichetele shrink sleeve.
Pentru 2021, compania va păstra constant nivelul investițiilor și va aloca circa 3 milioane de euro pentru dezvoltarea infrastructurii logistice, echipamente, utilaje, precum și pentru implementarea unui sistem performant de colectare selectivă.