Terranova a deschis un nou concept de magazin ancora, validat si la magazinul Cocor incepand cu decembrie 2012.
„Brandul Terranova a hotarat anul trecut pentru piata romaneasca, trecerea la magazine cu suprafete cuprinse intre 800 m2 si 1200 m2. Dupa validarea noului format in Cocor, care a fost foarte bine primit de tineri, deschiderea acestui magazin, situat în Piata Romana, va avea succes. Terranova se adreseaza tinerilor cool, dinamici, cu un stil de viață urban si se distinge prin imaginea sa accesibila, simpla dar mereu in trend. In perioada urmatoare vom analiza alte spatii similare ca suprafata pentru viitoarele deschideri in centre comerciale sau stradale” a declarat Camelia Popescu, proprietarul francizei Terranova in Romania.
Grupul Terranova, creat in 1961, deține 552 de magazine in locații premium din 34 de tari. Este unul din cele mai importante branduri de moda pentru tinerii din mediul urban la nivel european si unul din cele mai longevive pe piata din Romania, fiind prezent pe aceasta piata din 2003.