Anul trecut, Terra Utilaje de Construcții a avut afaceri de 53 milioane euro, un plus de circa 4 milioane de euro față de cifra de afaceri din 2019.
Conform spuselor lui Victor Vasluian, după o primă jumătate pe creștere, piața echipamentelor de construcții a scăzut în următoarele șase luni, per total aflându-se sub cea din 2021.
Vânzările de utilaje JCB, în principal buldoexcavatoarelor, au reprezentat unul dintre punctele stabile pentru TERRA România Utilaje de Construcții.
De asemenea, în ultimii ani, au crescut și vânzările de echipamente Sennebogen datorită creșterii notorietății brandului pe piața românească și a strategiei de dezvoltare în această direcție.
Grupul pariază în următorii ani și pe Dynapac, un producător de echipamente premium pentru construcția de drumuri și autostrăzi (cilindrii compactori și repartizoare de asfalt), intrat în portofoliul companiei în 2021.
La capitolul noutate, pe segmentul echipamentelor pentru industria de reciclare, din 2023 TERRA compana a început să distribuie un nou brand Pronar.
Cu o echipă de 103 persoane, TERRA Utilaje de Construcții merge mai departe cu proiectele de recrutare, odată cu dezvoltarea businessului pe termen mediu și lung.