Termeni distinctivi ai contractului cu o agenție PPC din România

Dacă un contract nu acoperă tot ceea ce s-a discutat și s-a aprobat, se poate ajunge foarte ușor la neînțelegeri, dezacorduri și chiar în instanță. Așa că este bine să fie notat fiecare element distinctiv.

Un contract cu o agenție PPC din România este mai mult decât un document pe care îl primești. Fiecare secțiune din contract este crucială pentru acoperirea tuturor termenilor și elementelor stabilite de comun acord. În cazul unui contract simplu, fără aceste condiții te poate expune la o muncă suplimentară sau costuri mult mai mari.

Termeni distinctivi ai contractului cu o agenție PPC România:

  1. Obiectul contractului 

Aici se va stabili ce servicii PPC se oferă. 

De exemplu: setare campanii PPC Google Ads și/sau Facebook Ads, administrare campanii PPC, training și consultanță, creștere vânzări prin campanii PPC, generare de clienți sau leaduri, reclame de branding. 

  1. Obligațiile agenției

Se enumeră pașii sau etapele pentru fiecare serviciu PPC ale agenției.

De exemplu: pentru setarea unui cont PPC Google Ads se pot insera ca obligații:

  • Setarea completă a feedului de produse;
  • Setarea completă a campaniei Smart Shopping pe branduri sau categorii;
  • Realizarea de anunțuri pentru fiecare campanie în parte;
  • Adăugarea de cuvinte negative;
  • Alcătuirea de audiențe customizate.
  1. Obligațiile clientului

Sunt termenii pe care clientul trebuie să îi urmărească.

De exemplu: să nu intervină asupra setărilor, asupra conținutului anunțurilor după ce și-a dat acordul, să informeze agenția privind starea produselor (dacă sunt în stoc sau nu, dacă mai fac parte din oferta sa sau nu etc.), să acorde sfaturi și îndrumare privind profilul audienței ideale, să răspundă prompt, să răspundă în cel mai scurt timp la solicitările agenției.

  1. Condițiile de plată

Plata este una dintre cele mai discutate elemente, așa că este bine să se stabilească de la început cum, când și cât va plăti clientul onorariul către agenție.

De exemplu: dacă se dă un avans, dacă este un onorariu fix sau cu procent din conversii sau dacă este un cost pe ora de lucru.

  1. Termeni de finalizare a contractului

Stabilește termenii când se finalizează contractul și în ce condiții mai devreme fără a fi nevoit să se plătească o sumă de despăgubire.

De exemplu: după ce s-au setat campaniile se finalizează contractul, dacă nu există un anumit număr de conversii într-o perioadă stabilită se poate solicita încheierea contractului sau neplata serviciilor prestate până atunci.

Oferirea serviciilor de calitate și potrivite mediului în care activează fiecare afacere este esențială pentru o agenție PPC din România, indiferent de istoricul afacerii. Pe când externalizarea unor servicii PPC Google Ads este o soluție optimă pentru fiecare afacere în parte. 

Astfel, pentru a realiza o legătură între cele două situații trebuie să se realizeze un contract care să definească și să alcătuiască succint toate activitățile, obligațiile și atribuțiile fiecărei părți în parte.

- publicitate -

trebuie să citești