TeraSteel Serbia estimează cel puțin dublarea producției

TeraSteel Serbia, specializată în producția de panouri sandwich, parte a Grupului TeraPlast anunță planuri de dublare a producției înregistrate în luna octombrie în fiecare dintre cele două luni rămase ale anului curent.

Estimarea de dublare a producției pentru ultimele două luni ale anului curent vine ca urmare a completării personalului specializat din producție cât și a personalului auxiliar. Fabrica din Serbia a avut o lună completă de producție, octombrie, timp în care a lucrat în două schimburi. Din luna noiembrie, procesul de producție se va face în trei schimburi după ce compania a angajat personal specializat sârb care să acopere necesarul de producție.

De la deschiderea producției, 80% din producția realizată la fabrica din Serbia a plecat la export în UE în țări precum România, Ungaria, Bulgaria, precum și în țările limitrofe Muntenegru, Macedonia, Bosnia. TeraSteel Serbia vizează în continuare piețele din UE cât și creșterea ponderii de vânzare pe piața locală.

„De la startul producției, TeraSteel Serbia a trimis deja la export un procent semnificativ de produse, ceea ce confirmă desfășurarea optimă a proceselor în cadrul fabricii. Având în vedere că Serbia este un importator net de panouri sandwich considerăm că suntem pe drumul cel bun în echilibrarea balanței de import-export din și către Serbia. Totodată, credem că următoarele două luni vor marca o dublare lunară  a producției în cadrul TeraSteel Serbia față de luna octombrie, estimare susținută de extinderea echipei”, a declarat Dorel Goia, preşedintele consiliului de administraţie al TeraPlast.

TerraSteel Serbia, date cheie

Fabrica din Serbia, inaugurată oficial la data de 11 octombrie 2017, are o capacitate de producție similară celei a subsidiarei TeraSteel Bistrița, unul dintre liderii pe piața de panouri sandwich, adică 2,2 milioane mp/an, dar și utilaje similare. TeraSteel Serbia va deservi în principal țări precum Serbia, Bulgaria, Macedonia, Bosnia, Croaţia şi Muntenegru, dar și piețe secundare precum Ungaria, sudul României și nordul Greciei. Panourile sandwich sunt folosite în realizarea construcțiilor de tip industrial, precum hale, depozite, centre comerciale și depozite frigorifice.

În iunie 2017, Grupul TeraPlast a cumpărat cu 4,3 mil. euro producătorul de panouri sandwich Interlemind din Serbia. Planul de investiții al TeraSteel Serbia este de 6,5 mil EUR pentru 2017, aceasta fiind prima mare investiție a unui grup industrial român în Serbia, din ultimii 25 de ani.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...