Telekom lansează chatbot-ul ANA, pentru a oferi suport HR angajaților

Telekom a lansat chatbot-ul ANA, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activităților interne de resurse umane.

Chatbot-ul a fost implementat de Future WorkForce, și are la bază tehnologia companiei Druid care dezvoltă asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise.

ANA este dezvoltată și antrenată pe tehnologie conversațională Druid, este accesibilă prin platforma de intranet a companiei și se integrează cu aplicațiile interne de HR și cu roboții software dezvoltați folosind platforma UiPath de automatizare end-to-end deja operaționali.

Chatbot-ul ajută la aprobarea cererilor de concediu și preia de la angajații Telekom solicitări specifice de HR, precum adeverințe medicale sau de salariat.

În plus, afișează zilele de concediu disponibile și actualizează datele personale ale acestora prin folosirea tehnologiei de recunoaștere optică a caracterelor (OCR).

Prin legătura dintre ANA și roboții dezvoltați UiPath, managerii au acces la un set de rapoarte standard, obținând într-un mod rapid informații centralizate despre angajați și echipă.

ANA include și o funcționalitate de tip FAQ, pentru răspunsuri automate la întrebări generale de resurse umane, care se va perfecționa și extinde în timp.

- Publicitate -

BIPA, brandul de drogherii al grupului REWE, intră pe piața din România

Dezvoltarea rețelei de drogherii BIPA în Austria, Croația și a supermaketurilor PENNY pe plan local în ultimii ani a...

BIPA, the drugstore brand of REWE Group, to open first store in Romania next year

After it's success and growth in Austria and Croatia, BIPA marks a significant milestone in the international growth and...