Telekom a încheiat trimestrul al doilea cu 1,7 milioane de abonați postpaid, reprezentând o creștere de 7,8% de la an la an, respectiv al 5-lea trimestru consecutiv de creștere.
Pe segmentul convergent fix-mobil, baza de abonați continuă să crească, ajungând la 916.000 de clienți, cu 4% mai mult de la an la an.
Veniturile totale din serviciile mobile obținute în al doilea trimestru se ridică la 97,8 milioane euro, în scădere cu 4,9% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Baza totală de clienți mobili a fost de 3,54 milioane la sfârșitul trimestrului 2 al acestui an.
Veniturile din activitatea de voce fixă au fost de 11,3 milioane euro în T2 2021, în scădere față de trimestrul anterior.
Veniturile din internet fix au ajuns la 16,7 milioane euro, în ușoară scădere comparativ cu nivelurile pre-pandemice.
Abonații la serviciile de televiziune au ajuns la 1,07 milioane. Pe de altă parte, produsul Smart TV Stick a înregistrat o creștere semnificativă a bazei de clienți în T2, cu 24% față de T1 2021.