Veniturile Telekom din activitatea tradițională de voce fixă au scăzut la 12,1 milioane euro în primul trimestru al anului 2021, la un nivel similar cu trimestrul anterior.
Veniturile din internet fix se situează la 16,9 milioane euro, înregistrând o creștere de 4% față de ultimul trimestru din 2020.
Numărul de abonați TV a scăzut, de la an la an, la 1,1 milioane. Cu toate acestea, numărul de abonați pentru noul produs Smart TV Stick a crescut cu 47% față de T4 2020.
Produsul permite clienților să-și transforme televizorul obișnuit într-unul inteligent, fără a fi nevoie de intervenții tehnice.
În ceea ce privește activitatea de telefonie mobilă, numărul de contracte postpaid de telefonie mobilă a continuat să crească, ajungând la 1,66 milioane, o creștere de 8%.
În același timp, a continuat să crească și numărul abonaților în cadrul segmentului de servicii convergente fix-mobil (FMC), ajungând la 924.000 de clienți, cu 8% mai mult de la an la an.
Veniturile din telefonia mobilă au scăzut cu 3% de la un an la altul, până la 93,7 milioane de euro, fiind afectate de o reducere a traficului de interconectare, precum și de restricțiile impuse, ca urmare a pandemiei COVID-19.
Baza totală de clienți mobili era de 3,55 milioane la sfârșitul primului trimestru al anului 2021.