Până pe 21 iulie 2020, în toate hipermarketurile Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro, are loc cea de-a XI-a ediție a Târgului de Bere, prin care retailerul aduce la raft o selecție extinsă de sortimente de bere.
Târgul de Bere înglobează în această ediție peste 300 de articole, atât beri de import, cât și producții locale. Berile produse pe plan local reprezintă 65% din oferta din acest an, o atenție deosebită fiind adresată microberăriilor românești.
Astfel, 13 microproducători de bere sunt prezenți la târgul din acest an, unii dintre aceștia aflându-se pentru prima dată în retail – precum Fabrica de Bere Grivița, prima fabrică de bere transparentă din România.
Tendințe în consumul de bere
Potrivit datelor Auchan, berea blondă rămâne categoria care înregistrează cele mai mari vânzări.
De asemenea, în ceea ce privește modul de îmbuteliere, sticla continuă să crească cu cel puțin 10% anual, în timp ce dozele se clasează pe loc secund în topul alegerilor consumatorilor, iar berea îmbuteliată la PET își continuă declinul de la an la an.
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |