Târgu Mureș și Alba Iulia au intrat pe harta Glovo

  • Târgu Mureș și Alba Iulia sunt orașele în care Glovo s-a lansat în cursul săptămânii trecute (8 aprilie, respectiv 10 aprilie), după ce, la începutul lunii a fost anunțată extinderea la Buzău și Slatina.
  • Astfel, Glovo este prezent în 18 orașe din România.

În primă fază, locuitorii din Târgu Mureș și Alba Iulia vor avea acces la produsele restaurantului McDonald’s și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland. 

În plus, cu ajutorul categoriei „Curier rapid”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră.

Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

„În această perioadă, tot mai mulți oameni vor avea nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența noastră în Târgu Mureș și în Alba Iulia va fi benefică pentru locuitorii acestor orașe. În ambele centre urbane se înregistra o rată a șomajului de circa 3% încă dinainte de această perioadă, ceea ce ne face să credem că serviciile noastre vor fi necesare și multă vreme după ce se vor diminua efectele economice actuale”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Pe parcursul anului, în aceste orașe, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri. Glovo impulsionează partenerii din HoReCa să își păstreze business-urile active, implicându-se în susținerea lor.

„Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.

- Publicitate -

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...

Jocuri de cărți iubite de toți jucătorii

Cărțile de joc sunt sursa multor distracții, dar și competiții. De-a lungul timpului, oamenii au creat o sumedenie de...