sursa foto: romania-insider.com
sursa foto: romania-insider.com

Începând cu data de 25 septembrie, timp de 2 săptămâni Auchan îsi întâmpină clientii cu cea de-a IV-a editie a Târgului de vin.

Desfăsurat sub egida ’’Vinuri pe alese, gusturi diverse’’ târgul prezintă o selecție de peste 500 de articole, având la bază o gamă bogată de vinuri romanesti din toate regiunile tării, completate de selectie de vinuri internationale din 16 tări.

Dintotdeauna toamna a fost asociată cu vinurile, cu recolta, iar cu prilejul târgului magazinele Auchan îmbracă haina de sărbătoare a acestui sezon, vedete fiind vinurile, plasate acum pe aleea centrală. Totodată sunt aduse în atenția consumatorilor o selecție de produse asociate vinului: pahare, accesorii, dopuri, recipiente diverse.

Cea de a IV-a editie a Târgului de vinuri Auchan îsi propune să ofere clientilor posibilitatea de a descoperi sortimentul, caracterizat prin:

•Produse din toate categoriile: vin spumant, roșu, alb, roze, fără alcool, BIO, slab alcoolizat, vinars, vermut, vin internațional;

Gama vastă de vinuri românesti din toate regiunile viticole, acoperind peste 75% din sortiment.

Dublarea gamei de miniaturi fată de anul precedent

•Împărtirea raionului pentru a eficientiza timpul dedicat alegerii unui produs, împărtit pe culori: alb, rosu si roze si pe clasificările: vin de masă, sec, demisec, demidulce, dulce si internațional. Plus categoria de băuturi spumante.

Opțiunea de a cumpăra vrac vinuri albe, roșii și roze, la un preț foarte mic, alegând din 2 tipuri de cantități: 1 sau 2 litri.

Vinuri din 17 tări: Africa de Sud, Argentina, Australia, Bulgaria, Chile, Franta, Germania, Grecia, Italia, Moldova, Portugalia, România, Spania, Tunisia, Turcia, Ungaria si Uruguay.

In magazinul Auchan Cluj Targul de vin se desfasoara in perioada 2 – 16 octombrie.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...