TARA Interactive închide anul 2021 cu afaceri de peste 4 milioane lei

Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive a încheiat anul cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane lei.

Este o creștere cu 65% față de anul anterior, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare și a nevoii de automatizare a companiilor.

TARA Interactive și-a bugetat pentru acest an investiții de 500.000 euro, dublu față de anul trecut.

Acestea vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, în special prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și vestul Europei.

În plus, se urmărește dublarea echipei, până la 70 de angajați, atât la biroul din București, cât și la cel din Chișinău.

Compania se va axa anul acesta pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică și retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor și AI.

CITEȘTE ȘI: Industria software din România a crescut cu 10% anul trecut

- Publicitate -

BIPA, brandul de drogherii al grupului REWE, intră pe piața din România

Dezvoltarea rețelei de drogherii BIPA în Austria, Croația și a supermaketurilor PENNY pe plan local în ultimii ani a...

BIPA, the drugstore brand of REWE Group, to open first store in Romania next year

After it's success and growth in Austria and Croatia, BIPA marks a significant milestone in the international growth and...