Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive își extinde prezența în Germania, Danemarca și începe campanii de promovare a serviciilor în alte trei țări: Elveția, Olanda și Canada.
TARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte, în SUA, Germania și Danemarca, alături de România și Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara țării este de 70%.
Printre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de companie pentru clienți din piața internațională este optimizarea consumului de combustibil pentru flote de transport (SUA).
Urmează optimizare de procese pe tot lanțul de producție și distribuție (containere în porturi) și un proiect ce a presupus optimizarea încărcării tirurilor cu produse agrifood și optimizarea rutelor de distribuție, astfel încât să lase o amprentă de carbon cât mai redusă.
De asemenea, compania a dezvoltat aplicații de mobil pentru gestionarea reducerilor și cardurilor de fidelitate.
Strategia TARA Interactive de extindere la nivel internațional vizează și deschiderea de birouri locale în perioada următoare, pe lista scurtă a companiei fiind Olanda și Germania.
În prezent, compania are 50 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte internaționale în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, ecommerce și retail.