Startup-ul românesc StockBinder atrage o investiție de peste 100.000 de euro de la 4 antreprenori români.
StockBinder este o platformă complet automatizată și integrată, care conectează producătorii și furnizorii cu magazinele online, permițând listarea rapidă de produse.
Practic, platforma preia toate informațiile despre stocuri, prețuri și descrierea produselor oferite de furnizori și producători, dar și cataloagele de produse ale magazinelor online partenere.
Apoi, toate informațiile sunt procesate, iar magazinele online primesc înapoi cataloagele de produse actualizate cu informațiile de prețuri și stocuri de la furnizori, putând ajusta instantaneu oferta comercială.
În prezent, pe platforma StockBinder sunt încărcate peste 800.000 de produse. Totodată, platforma se află în proces de integrare a 4 magazine online, a unui comparator de prețuri, a peste 20 de furnizori și a 3 companii care vor să folosească platforma pentru optimizarea achizițiilor proprii.
Printre cei patru antreprenori care au investit în platforma StockBinder, recunoscând şi validând proiectul, se află și Marian Șeitan, fondatorul Hit Mail și cunoscut investitor pe piața din România, implicat și în alte proiecte, precum Sypher și Holde Agri Invest.
Abonamentele încep de la 99 euro
Utilizatorii pot accesa platforma la achiziția unui abonament lunar, care începe de la 99 de euro și variază în funcție de numărul de produse comparate (produse existente în portofoliul magazinelor pentru care se caută prețuri și stocuri la furnizori) și de numărul de furnizori.
Astfel, abonamentul Starter costă 99 de euro și permite accesul utilizatorilor la 50.000 de produse comparate de la 10 furnizori.
Abonamentul lunar Business costă 199 de euro și oferă acces la 150.000 de produse comparate de la 25 de furnizori, iar abonamentul lunar Business PRO costă 299 de euro și oferă accesul utilizatorilor la 300.000 de produse comparate de la 50 de furnizori.