Startup-ul românesc Frisbo, platforma de smart e-fulfillment care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online își extinde operațiunile în cinci noi țări.
Acestea sunt Republica Moldova și Bulgaria – unde recent au început activitatea, și Spania, Italia și Belgia, care se află în proces de integrare a depozitelor.
Pentru 2021, compania are în plan extinderea rețelei logistice în Germania (țară deservită în acest moment din Polonia), Franța și Olanda.
În prezent, în rețeaua Frisbo sunt active 15 centre logistice din România, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria și Polonia, care deservesc 9 țări în sistem de livrare a doua zi.
La începutul anului 2021, lista țărilor cu livrare next day va ajunge la 13, adăugându-se Belgia, Italia, Spania și Portugalia.
Anul acesta, Frisbo a înregistrat în medie o creștere anuală de peste 95% pe piețele din România, Ungaria, Slovacia și Polonia, țările în care startup-ul opera și în 2019.
În 2020, operațiunile externe au reprezentat o pondere de 15% din totalul business-ului.
Printre clienții din portofoliul Frisbo se numără companii precum Bitdefender, Aosom, Nala, Sanovita, foodpanda, Meli Melo sau Intercars.