Startup-ul românesc Frisbo a atras o investiție de 2 milioane dolari în cadrul unei runde condusă de fondul de investiții Eleven Ventures.
Fondat de Bogdan Colceriu, Laura Frîncu și Vlad Târziu, Frisbo a primit anterior o investiție în valoare de 1,2 milioane euro în 2019.
La acel moment, platforma a reușit să-și crească de patru ori valoarea comparativ cu primă rundă de investiții ridicată în 2017 de la omul de afaceri clujean Mircea Ilea.
Compania a mai atras investiții în 2018 de la grupul Neogen și fondul Risky Business.
În prezent, în rețeaua Frisbo sunt active peste 20 centre logistice din România, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Germania, Cehia și Chile.
Acestea deservesc peste 200 de comercianți online, integrându-se cu cele mai populare platforme de e-commerce și marketplace-uri din regiune.
Printre clienții platformei se numără companii precum reprezentantul oficial Xiaomi în România și Ungaria, Bitdefender, Aosom, Morphy Richards, Foodpanda, Meli Melo sau Intercars.