Starbucks se pregătește să redeschidă, treptat, cafenelele din SUA, scrie Nasdaq, care îl citează pe CEO-ul companiei, Kevin Johnson.
Pentru Starbucks este o nouă etapă de business care presupune monitorizarea situației și adaptarea la aceasta. Acest lucru ar putea însemna inclusiv ridicarea băuturilor fără contact interuman, sau reducerea numărului de locuri din unele cafenele.
În SUA funcționează în acest moment doar cafenelele Starbucks DriveThru.
Experiența din China, duplicată în SUA
Într-o scrisoare trimisă de directorii Starbucks și citată de bizjournals.com, aceștia arată că vor utiliza experiența din China în redeschiderea cafenelelor din SUA.
Acum, 95% din locațiile Starbucks China sunt deschise, cu un număr limitat de locuri și un program de funcționare redus.
Starbucks se așteaptă ca cifra de afaceri generată de China să revină la limitele normale în următoarele două semestre, lucru care se va petrece și în SUA. Mai mult, compania are lichidități de peste 3,5 miliarde de dolari din împrumuturi și nu se așteaptă ca dividendele pentru primul semestru să fie reduse.