Starbucks Lipscani se va deschide într-un spațiu deținut de antreprenorul Cătălin Mahu, fondatorul lanțului de restaurante La Mama.
Starbucks a închiriat un spațiu cu o suprafață de peste 300 de metri pătrați distribuiți pe două niveluri plus terasă, tranzacție intermediată de firma de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Starbucks Lipscani va fi deschisă în următoarele luni, iar poziționarea oferă o expunere deosebită dinspre bulevardul I.C. Brătianu, fiind la mijlocul distanței dintre Piața Universității și Piața Unirii.
Lipscani este cea mai veche și populară arteră comercială a Bucureștiului, a intrat de mai mulți ani într-un proces de metamorfoza și continuă să atragă nume importante din rândul comercianților locali și internaționali, oferind un mix de fashion, lifestyle și spații culturale.
Bogdan Gubandru, Business Development Manager, Cushman & Wakefield Echinox: „Ținând cont de dimensiunea și poziționarea în cea mai tranzitată zonă pietonală a Capitalei, credem că unitatea Starbucks Lipscani va deveni una dintre cele mai performante cafenele din rețeași un nou punct de reper la intrarea în centrul vechi. Această tranzacție întărește și completează mixul de chiriași al zonei și, totodată, contribuie la procesul de schimbare a imaginii generale a centrului vechi, prin resuscitarea unei proprietăți aflate de mai mulți ani în conservare.”
Starbucks Lipscani va fi situat vizavi de restaurantul La Mama, deținut de asemenea de antreprenorul Catalin Mahu. Apreciem că, treptat, zona va deveni un nou pol de interes pentru clienții centrului vechi.
Catalin Mahu, acționar La Mama: „Cred că deschiderea unei cafenele Starbucks lângă un restaurant La Mama arată că apropierea a două branduri puternice nu pot decât să ajute la dezvoltarea unei zone istorice a Capitalei. Să nu uităm că suntem în fața Hanului Gabroveni și sunt sigur că mâncarea, cafeaua și cultura se vor întrepătrunde armonios.”
În prezent, Starbucks deține 17 unități în București, în timp ce rețeaua națională cuprinde 34 cafenele, fiind într-un amplu proces de expansiune.
Mateusz Sielecki, Regional Director Romania si Bulgaria: „Starbucks este un brand foarte iubit de români, mai ales pentru că transformă consumul de cafea într-o întreagă experiență, cu ingrediente care o fac de neuitat. Calitatea Starbucks este întotdeauna rezultatul unui efort de echipă, dublat de o vastă experiență în domeniu, atuuri pe care mizam și în noua cafenea din Centrul Vechi al Bucureștiului. În plus, consumul este pe o curbă ascendentă de câțiva ani, ceea ce a atras creșteri în vânzări, iar asta ne dă încredere că noua cafenea Starbucks – unde vom testa un nou concept – va deveni rapid un reper pentru bucureșteni și pentru turiști.”