Stailer, o platformă de rezervări online pentru saloane de înfrumusețare, își propune să atragă în platformă și să digitalizeze 1000 de saloane.
Compania a atras o investiție de tip pre-seed în valoare totală de 500.000 euro de la un grup investitori de tip angel.
Pe lângă lipsa digitalizării, cele mai mari probleme care stau în calea dezvoltării saloanelor de înfrumusețare sunt concurența neloială, costurile fixe și instabilitatea.
Digitalizarea activității din salon poate crește veniturile anual cu până la 20% încă din primul an de implementare, iar pe termen lung creșterea poate ajunge până la 35-40%.
În același timp, profitabilitatea salonului poate crește chiar mai mult, în funcție de soluțiile digitale folosite.
De exemplu, în cazul Stailer, sunt saloane partenere care după 3 luni de la digitalizarea activității, au înregistrat o creștere a veniturilor cu 10% și a profitului cu 20%.
În prezent, platforma Stailer oferă acces utilizatorilor la peste 400 saloane, 2000 stiliști și înregistrează peste 100 de rezervări în fiecare zi.
Ca parte a noilor investiții în tehnologie, compania va lansa o aplicație adresată consumatorilor pentru Android și IOS.