Sphera Franchise Group, vânzări în scădere cu 25,6% anul trecut

Sphera Franchise Group a înregistrat vânzări de 710,8 milioane lei în 2020, o scădere de 25,6% comparativ cu 2019.

Vânzările grupului în ultimul trimestru al anului trecut s-au ridicat la 208,4 milioane lei, în creștere de 5,3% comparativ cu trimestrul anterior.

Compania a încheiat anul 2020 cu un profit operațional al restaurantelor de 49,3 milioane lei, cu 60,4% mai mic decât anul anterior, în timp ce EBITDA a fost de 44,1 milioane lei.

Creștere a numărului de comenzi cu livrare

Vânzările prin canalele de livrare proprii, precum și prin platformele de comenzi online au crescut de la 5,9% în anul 2019, la 25,3% în 2020.

Pentru KFC, ponderea a crescut de la 3% la 23%, pentru Pizza Hut s-a dublat, de la 25% la 50%, iar pentru Taco Bell, livrările au urcat de la 2% la 37%.

În Moldova, dacă în 2019 nu au existat livrări, în 2020 s-a ajuns la un procent de 26%, iar în Italia acestea au crescut de la 0,5% la 14%.

Sphera a deschis cinci noi unități KFC în România

În cursul anului 2020, Sphera a inaugurat 5 noi restaurante KFC în România, 3 în Italia și 1 nou restaurant Taco Bell în România.

KFC va avea încă 6 noi restaurante în România până la sfârșitul anului 2021.

La finalul anului 2020, Sphera avea 158 de restaurante din care 138 erau în România, 18 în Italia și 2 în Republica Moldova.

- Publicitate -

Ultimele

Apartamentele cu două camere au fost cele mai căutate în acest an în București

În București, cele mai căutate apartamente pentru închiriere și vânzare, în perioada ianuarie-octombrie 2023, au fost apartamentele cu două...