Spartan ParkLake, vânzări de 13.000 euro în doar patru zile

Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat, pe 1 septembrie, o unitate în ParkLake, cel mai nou centru comercial din capitală.

Vânzările brute pentru primele patru zile de la deschidere au depășit prognozele inițiale, situându-se la 60.000 de lei (peste 13.000 de euro).

Investiții de 100.000 de euro și vânzări estimate de 840.000 de euro în primul an.

Investiția în noul restaurant este de 100.000 de euro, iar cifra de vânzări prognozată inițial era de 840.000 de euro pentru primul an de activitate (70.000 de euro pe lună).

În urma încasărilor peste așteptări de până acum, conducerea Spartan estimează că vânzările lunare vor fi cu peste 30% mai mari. De asemenea, luna decembrie va aduce o creștere de cel puțin 20%.

În primele patru zile de la deschidere, ParkLake a fost vizitat, în medie, de 85.000 de persoane pe zi, o cifră impresionantă. Pot să afirm că prognozele de vânzări inițiale vor fi depășite cu circa 30%”, adaugă Constantin Puiu.

Spartan este o rețea de restaurante care a pornit de la un concept de inspirație grecească creându-și, în timp, propria filosofie având la bază ideea de alimentație sănătoasă și preparate personalizate, cum sunt cele cinci sosuri marcă înregistrată.

Materia primă folosită este de cea mai bună calitate, carnea este testată în prealabil și nu conține aditivi. De asemenea, la cerere se pot pregăti și produse fără carne.

Intrarea Spartan în ParkLake a fost o mișcare firească pe fondul creșterii valorii acestui brand. Spartan este un restaurant care generează trafic în zona de food court, ca atare în ceea ce privește cererile de colaborare din partea mallurilor, mai mult primim decât solicităm. Din punctul meu de vedere, pentru reușita unui astfel de business sunt foarte importante respectarea cu strictețe a procedurilor și implicarea cât mai mare a francizatului în managementul locației, explică Ștefan Mandachi, CEO S.C. Strong MND Corporation S.R.L., compania deținătoare a francizei Spartan.

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...