Sosul cu usturoi KFC se găseşte şi în cadrul rețelei Kaufland

KFC România şi lanţul de magazine Kaufland listează permanent sosul cu usturoi în toate magazinele din ţară.

Cu peste 9 milioane de unități vândute anual în toate restaurantele KFC din România, sosul cu usturoi este unul din cele mai populare produse. După succesul înregistrat de la lansarea în retail, KFC România își consolidează poziția pe piaţă și se extinde prin parteneriatul cu rețeaua Kaufland, reușind, astfel, o acoperire mult mai bună la nivel de consumatori.

„Anul trecut am luat decizia îndrăzneață de a testa piața de retail cu un produs star, unul dintre cele mai populare în restaurantele KFC. Rezultatele bune pe care le-am avut de la lansarea produsului, prin încheierea unor parteneriate strategice cu cei mai mari jucători de retail de pe piață, ne-au încurajat să mergem și mai departe cu planul de a lista sosul cu usturoi în cât mai multe unități de vânzare din România. Astfel, anunțăm noul nostru partener –  Kaufland România, alături de care vom dezvolta acest proiect și vom aduce produsul mai aproape de consumatori”, a spus Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group.

Produsul este disponibil în recipiente de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC”.

Sosul cu usturoi este un produs dezvoltat exclusiv pentru fanii KFC din România și lansat în urmă cu peste 20 de ani, încă de la deschiderea primului restaurant din țară. Conform studiilor de piață, sosul cu usturoi este cel mai apreciat ingredient în reţetele KFC.

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...