Sosul cu usturoi KFC, disponibil în magazinele Lidl

Cu peste 8 milioane de unităţi vândute anual, sosul cu usturoi, unul dintre cele mai cunoscute produse ale lanţului de restaurante KFC România, va fi disponibil în toate magazinele Lidl din țară, începând de astăzi.

Extinderea business-ului în zona de retail reprezintă o mişcare strategică importantă pentru brandul KFC, care reușește astfel să atingă noi segmente de consumatori.

„Sosul cu usturoi este cel mai bine vândut produs din portofoliul KFC România. Având în vedere rezultatele excelente, dar și numeroasele studii de piață care ne-au arătat interesul crescut al consumatorilor de a avea sosul acasă, decizia de a extinde business-ul a venit firesc. Urmând aceeaşi reţetă clasică şi îndrăgită de consumatori, am dezvoltat un proiect pilot și un produs potrivit pentru piața de retail, care va fi disponibil în toate magazinele Lidl din întreaga ţară. Obiectivele noastre vizează extinderea către un alt segment de consumatori, integrarea produsului în noi obiceiuri de consum şi oferirea celui mai bun gust KFC, câtor mai multor clienţi, chiar la ei acasă.”, a spus Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group.

Sosul cu usturoi, cunoscut și sub numele Glenn, a fost lansat în exclusivitate pentru fanii din România, cu 20 de ani în urmă, odată cu intrarea pe piaţa românească a lanţului de restaurante KFC. Sosul este un produs local, creat pentru a satisface apetitul românilor pentru usturoi, conform studiilor, cel mai apreciat ingredient în reţete. Va fi disponibil în magazine în ambalaj de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC”.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...