SOLO Fintech lansează un serviciu digital de contabilitate dedicat PFA

Startup-ul românesc SOLO Fintech lansează prima aplicație digitală de contabilitate care se adresează exclusiv PFA-urilor.

SOLO se adresează liber-profesioniștilor (arhitecți, medici, avocați), freelancerilor, creativilor, dar și curierilor sau șoferilor de UBER și Bolt.

Cu un abonament de 89 lei pe lună, clienții beneficiază de înființarea gratuită a unui PFA, facturare de pe mobil, contabilitate completă, calculul taxelor și depunerea declarației unice.

SOLO Fintech a fost înființat în 2020 în cadrul incubatorului Novel Ventures de către Bogdan Georgescu, Alexandru Anghel și Annemarie Fabian.

Investiția inițială în SOLO Fintech a fost de 300.000 euro și compania se pregătește pentru o nouă rundă de finanțare, după lansare.

Până la finalul anului, compania își propune să atragă 1.000 de clienți, iar până la finalul lui 2022, SOLO vizează 10.000 de clienți.

Pe termen mediu și lung, echipa urmărește scalarea business-ului prin extinderea serviciilor către IMM-uri și lansarea soluției pe alte piețe din Europa.

Piața din România se ridică în prezent la peste 400.000 de PFA-uri și 50.000 de PFI-uri.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.