Snapchat vrea să-și crească veniturile cu 50% până la sfârșitul anului

NBA (Liga Americană de Basket) va juca un rol important în planurile de creștere ale Snapchat. Astfel, conținutul legat de NBA de pe platformă va crește cu peste 50%.

În acest weekend va avea loc meciul vedetelor NBA, All-Star, numai că fiind organizat fără spectatori, interesul publicului este destul de scăzut.

Astfel, NBA se bazează pe Snapchat pentru a-și implica utilizatorii din generația Z în acest eveniment, scrie CNBC.

Generația Z, tineri cu vârsta de 13-24 ani, este un consumator major pentru NBA.

Snapchat spune că atinge 90% din grupa de vârstă respectivă și 75% dintre utilizatorii săi au vârste cuprinse între 13 și 34 de ani, în țări precum SUA, Regatul Unit și Franța.

Cum funcționează parteneriatul NBA-Snapchat

Acordul NBA cu Snapchat este în al șaptelea an, fiind reînnoit în iunie anul trecut.

Modelul de colaborare merge pe partajarea veniturilor din publicitate generate de videoclipurilor din NBA.

NBA funcționează ca un agent de marketing și plătește Snap pentru a face publicitate pe canalele Snapchat Discover.

Mai mult, liga de basket este implicată puternic în partea de realitate augmentată de pe platformă.

„NBA Highlights”, unul dintre cele mai importante produse video livrate pe platformă, a atras un număr de spectatori în creștere cu aproape 25% pentru sezonul 2020-21.

Și pentru evenimentul All-Star 2021, care vor avea loc într-o singură zi, NBA va livra video cu cele mai importante momente pentru Snapchat.

- Publicitate -

Gigantul turc Trendyol va avea sediu în București și un depozit local

Platforma de comerț electronic Trendyol va deschide un sediu în București și un depozit local, pentru care va angaja...

Românii s-au relaxat. Peste jumătate nu mai văd Covid-19 ca pe o amenințare

Peste 53% dintre români cunosc persoane care au fost infectate cu Covid-19 în ultimele 3 luni, iar 55% afirmă...