All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

miercuri | 19 februarie | 2020

Smarket, singurul restaurant KFC în VR, exclusiv pentru Smart Menu

KFC a relansat Smart Menu, unul dintre cele mai îndrăgite produse de către fanii brandului și anunță deschiderea singurului restaurant KFC în VR: Smarket.

Prin intermediul unui dispozitiv digital (telefon sau tabletă), consumatorii sunt invitați să se bucure de o experiență virtuală, prin care pot beneficia de premii, exclusiv create pentru Smart Menu.

- Publicitate -

Smarket poate fi accesat folosind camera telefonului mobil sau a tabletei, prin scanarea unui semn de discount „%”, din viața reală sau din online. Consumatorul ajunge într-o lume virtuală unde întreaga experiență este moderată de către Colonelul Sanders, simbolul brandului KFC.

În plus, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual unde este invitat să treacă 3 probe care îl vor aduce mai aproape de o ofertă pe gustul lui. Mai multe detalii despre experiența virtuală se regăsesc într-un tutorial dedicat.

Smarket aduce și premii

KFC pune la dispoziția celor care parcurg turul virtual Smarket o serie de premii: 600 de vouchere cu discount 100% pentru oricare dintre cele patru variante Smart Menu, și, prin tragere la sorți, marele premiu al campaniei – o pereche de ochelari VR.

Noile Smart Menu costă 14,90 lei

Până la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil în 4 variante, toate la un preț special, de 14,90 lei. Pe lângă cele 2 variante deja cunoscute – Picant și Nepicant – clienții vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum și opțiunile Smart Menu Plus.

De asemenea, consumatorii au ocazia să aleagă și THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu, de anul acesta.

- Publicitate -