Cu o suprafață de 2000 mp, magazinul din cadrul Colosseum Mall va fi cel mai mare magazin Sinsay al grupului LPP în România.
Grupul LPP deține 18 magazine Sinsay în România, iar până la sfârșitul anului 2020, obiectivul este să ajungă la 20 de magazine.
LPP operează pe piața locală din 2007 și deține în prezent 60 de magazine la nivel național sub toate cele 5 mărci ale grupului – Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay.
La nivel internațional, LPP are 324 de magazine Sinsay în 17 țări, 67 fiind deschise în 2019.
Centrul Comercial Colosseum este prezent pe piața bucureșteană de mai bine de 8 ani și găzduiește retaileri precum Carrefour, Altex, Leroy Merlin, Jysk, Pepco, LC Waikiki, Sport Vision.
În urma extinderii de 16.500 mp, Centrul Comercial Colosseum va ajunge la o suprafață închiriabilă de 54.500 mp.
Noua suprafață care urmează a fi dată în folosință este închiriată în proporție de 85% de către branduri cunoscute de modă, restaurante, cafenele, locuri de joacă pentru copii și locuri de petrecere a timpului liber.
O parte dintre acestea au fost deja anunțate: Happy Cinema, CCC, New Yorker, Colin’s, Diverta, Noriel, DM Drogerie Markt, World Class, Gregory’s și Café Ritazza.
Bugetul de investiții alocat acestei extinderi a Centrului Comercial Colosseum se ridică la 30 de milioane de euro și este constituit din surse proprii și o finanțare acordată de către Credit Europe Bank.
Deschiderea Colosseum Mall a fost reprogramată pentru 2021, datorită contextului generat de pandemia Covid-19.