All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

marți | 29 septembrie | 2020

Sfaturi de merchandising pentru magazinele mici pentru creșterea vânzărilor

Trăim într-o perioada în care concurența între magazinele mici este acerbă. Prin urmare, este important să se găsească modalități prin care un magazin să iasă în evidență față de celălalte. Cel mai important mod de a face acest lucru este merchandising-ul in-store și online. Termenul de merchandising este însă vag și larg, împiedicând retailerii să creeze un plan de dezvoltare corespunzător. În cele ce urmează vă vom dezvălui ce este marchandising-ul în retail și vă da câteva sfaturi pe care să le puteți folosi pentru a vă dezvolta brandul și vânzările.

Ce este marchandising-ul de retail?

Termenul se referă la planul strategic pe care retailerii îl creează pentru a înregistra mai multe vânzări. Acesta cuprinde toate strategiile promoționale, plasarea produsului, aspectul magazinului, design, decorare și prețuri.

Merchandising-ul poate varia de la schimbări de ultim moment prin magazin până la strategii de imagine mari.

- PUBLICITATE -

Majoritatea firmelor, cunoscute sau nu, folosesc deja o strategie de merchandising. Dar este bine să depuneți un efort susținut și cât mai coerent.

Așadar, pentru a începe, trebuie să luăm în considerare ce cuprinde o tehnică de  merchandising de succes și modul în care ca retaileri puteți urmări datele pentru a face cele mai bune schimbări pentru magazinul dvs.

Optimizați-vă planul magazinului

Crearea unui plan excelent este esențială. Dacă aveți un magazin de retail de top în majoritatea locațiilor, este important să maximizați spațiul pe care îl aveți. Nu trebuie să pară înghesuit, ci trebuie să puteți afișa fiecare dintre produsele dvs cât mai vizibil.

Păstrați cât mai mult în spate. Majoritatea magazinelor nu trebuie să aibă 20 de produse de același fel pe un expozant, așadar păstrați câteva în față și restul inventarului în zona de stocare din spate.

Acordați atenție psihologiei. De exemplu, majoritatea cumpărătorilor le place să o ia spre dreapta atunci când intră pe ușă. Adăugați produse importante pe expozant în această zonă. De asemenea, păstrați produsele care se vând bine la nivelul ochilor, astfel încât să fie mai vizibile.

Gândiți logic când plasați produsul pe raft

Faceți produsele ușor de găsit. Cei mai mulți cumpărători vor să intre și să iasă rapid dintr-un magazin de retail. Dacă doriți ca cei care intră în magazin să se plimbe cât mai mult printre rafturi oferiți-le mostre, de exemplu. Este o modalitate excelentă de a-i determina să caute și alte produse. Așa nu se vor mai grăbi să iasă din magazin.

Faceți raftul și aspectul produsului intuitive. Semnele și harta planului dvs. ar trebui să vă ajute și în acest sens. Puteți utiliza, de asemenea, această ocazie pentru a promova mai multe articole. Puneți articole conexe unul lângă altul pentru a le reaminti cumpărătorilor de alte lucruri pe care le vor sau de care ar putea avea nevoie.

Mențineți totul curat și organizat

Culoarele aglomerate, afișajele prăfuite și o lipsă generală de organizare vor determina rapid clienții să facă cumpărături în altă parte. Este important să păstrați magazinul în permanență organizat și curat.

  • Ștergeți rafturile de praf în mod regulat;
  • Afișați produse în față de mai multe ori pe zi;
  • Păstrați podelele curate;
  • Așezați produsele abandonate prin magazin la locul lor;
  • Acordați o atenție deosebită la intrare / ieșire, deoarece este prima și ultima impresie pentru fiecare cumpărător.

Rămâneți consecvenți

Experiența de cumpărături trebuie să fie consecventă în întregul magazin. Nu trebuie să surprindeți sau să frustrați cumpărătorii. În schimb, este mai bine să faceți magazinul uniform și previzibil. Același lucru este valabil și pentru magazinele cu mai multe locații. Fiecare loc trebuie să fie același.

  • Mențineți etichetele de preț la fel;
  • Afișați un discount familiar sau preț promoțional pe un panou;
  • Configurați fiecare terminal POS în același mod;
  • Utilizați un singur software la punctul de vânzare între locații;
  • Împăturiți hainele într-un singur fel;
  • Faceți politicile de retur consecvente;
  • Implementați scheme similare de branding și culoare.

Toate acestea vor crea un sentiment de familiaritate în rândul cumpărătorilor dvs., ajutându-vă să vă construiți identitatea de brand și să favorizați o experiență de cumpărături mai confortabilă.

Folosiți branding-ul în zonele din jurul magazinului vostru

Branding-ul la fiecare canal de vânzare și strategiile de marketing constituie un lucru esențial. Consumatorii trebuie să vă recunoască brand-ul și să aibă o reacție pozitivă atunci când îl văd.

Pentru a vă face brand-ul mai cunoscut, evidențiați-vă identitatea în diverse locuri din jurul magazinului, în special în apropierea magazinului și a punctului de cumpărare. De asemenea, mulți retaileri le oferă gratuit cumpărătorilor cu un mic articol de brand. Aceștia s-ar putea să-l ofere unui membru de familie sau unui prieten. Astfel va afla cât mai multă lume de brand-ul dvs.

Ce mai puteți pentru a crește vânzările? Folosiți rafturi metalice de înaltă calitate. Acestea au capacitatea datorită materialelor și modului în care sunt fabricate să vă pună în evidență produsele și să îi determine pe consumatori să-și dorească să le achiziționeze.

Dacă nu dispuneți de astfel de rafturi luați legătura cu specialiștii dela Rafturi Metalice de la A la Z. Aceștia vă vor oferi o gamă variată de rafturi dar și sfaturi privind montarea lor corespunzătoare. Succes în afaceri vă dorim!

Articol susținut de Oblyo Digital Agency

- PUBLICITATE -