Sezamo va livra comenzile clienților din România în pungi reutilizabile

Supermarketul online Sezamo, care își lansează serviciile locale în aprilie, anunță introducerea pungilor reutilizabile pentru livrarea comenzilor.

Procesul implementat reprezintă un sistem de reciclare în „buclă închisă”, permițând clienților să returneze pungile în care le-au fost livrate comenzile, ca mai apoi să primească următoarea comandă tot în sacoșă reutilizabilă.

Acest program este activ în toate cele patru țări în care grupul Rohlik este prezent (Republica Cehă, Germania, Austria și Ungaria).

Clienții vor putea alege cum preferă să își primească cumpărăturile, fie în pungi reutilizabile, pentru care vor plăti o taxă unică, fie în pungi de hârtie.

Conform studiilor, o pungă confecționată din plastic reciclat are un impact cu 80% mai redus asupra mediului înconjurător față de o pungă de hârtie de unică folosință sau o pungă reutilizabilă din bumbac.

Astfel, pungile reutilizabile din plastic pot fi folosite, în medie, de 25 de ori mai des în comparație cu pungile de hârtie.

După lansarea locală, Sezamo oferă o fereastră de 60 minute pentru livrarea a peste 8.000 de prouse. Acestea ajung la client în maxim 2 ore de la plasarea comenzii pe site.

CITEȘTE ȘI: Sezamo se lansează în România cu o flotă de mașini electrice

- publicitate -