Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022, mai bine de jumătate după 18 octombrie

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului ceh Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022. Lansarea oficială a fost pe 18 octombrie 2022, după ce serviciile au fost testate timp de șase luni.

Cel mai fidel client a plasat în această perioadă 62 de comenzi, iar cea mai mare comandă a avut 95 de pungi, a fost plasată în luna decembrie și a costat 10.584 lei.

Majoritatea clienților Sezamo sunt femei, cu un procent considerabil de 80% și tot doamnele cumpără cele mai multe produse de brutărie și patiserie, mai exact 83% din total.

Sezamo oferă o selecție de peste 12000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket.

La nivelul grupului Rohlik, anul trecut s-au livrat în total 11 milioane de comenzi, către 1.5 milioane de clienți, dintre care un milion de comenzi au fost înregistrate doar în luna decembrie.

Pe lângă România, Rohlik este activ în Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de).

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

CITEȘTE ȘI: Tazz by eMAG acceptă livrarea comenzilor în baza unui pin plasat pe hartă

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...