Serviciul de comenzi telefonice Leroy Merlin a devenit un canal de cumpărături popular, în special în rândul lucrătorilor în construcții.
Astfel, meseriașii care au nevoie de produse, comandă telefonic cu ridicare din magazin sau livrare la domiciliu.
Cele mai comandate produse prin această modalitate sunt din categoria materialelor de construcții.
Implementată inițial în luna martie 2020 ca o soluție de siguranță pentru a evita aglomerarea din magazine, comanda telefonică s-a dovedit a fi o opțiune foarte bine primită la nivelul întregii țări.
Serviciul de comandă telefonică vine și în sprijinul persoanelor în vârstă care nu utilizează instrumente de plată digitale.
De asemenea, reprezintă o opțiune în plus pentru persoanele cu dizabilități sau pentru cei care nu locuiesc în apropierea unui magazin Leroy Merlin.
Cum funcționează serviciul
Serviciul de comenzi telefonice cu ridicare din magazine sau cu livrare la domiciliu este disponibil în toate cele 18 unități Leroy Merlin din țară.
Pentru a putea plasa telefonic o comandă, clienții trebuie să selecteze magazinul preferat pe website-ul retailerului, să parcurgă categoriile de produse și să aleagă produsele pe care vor să le cumpere, notând codul unic aflat sub denumirea fiecărui produs.
Produsele disponibile sunt doar cele semnalizate cu un buton dedicat, pe fundal verde.
Ulterior, aceștia trebuie să apeleze numărul de telefon *2244, urmând să fie preluați de către un consilier care se va ocupa să plaseze comanda.
În cazul ridicării personale din magazine, produsele vor fi pregătite în maximum 4 ore de la plasarea și confirmarea comenzii telefonice.
Programul punctului dedicat ridicării comenzilor este identic cu programul magazinului ales.
Această soluție a fost implementată cu succes și în alte țări în care compania își desfășoară activitatea, cum ar fi Spania sau Brazilia.