Serviciile Cargus de curierat pe bază de abonament au crescut cu 500%

Abonamentul lunar include de la 20 la 200 de trimteri, cu un preț care pornește de la 9,90 lei per trimitere

Cargus a lansat în 2021 abonamentul cu livrări incluse, opțiune cu preț fix pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe, care reduce costurile de expediție, în special pentru antreprenorii din e-commerce.

Abonamentele Cargus pentru magazinele online au crescut de 5 ori în ultimele trei luni (aprilie-iunie 2022) față de finalul anului trecut (octombrie-decembrie 2021).

Mai mult, 58% dintre companii au ales să încheie un abonament de livrări pe o perioadă de 24 de luni și peste 20% au optat pentru pachetele cu 100, respectiv 200 de colete trimise pe lună.

Companiile care au achiziționat abonamente Cargus activează în industrii precum FMCG (43%), transport & logistică, automobile, fashion și construcții.

Firmele își desfășoară activitatea comercială în București, Cluj, Timișoara, Ploiești sau Târgu Mureș. 40% dintre coletele expediate de comercianții cu abonament au ajuns la clienții lor din București, Cluj, Timișoara și Constanța. 

Abonamentul lunar include de la 20 la 200 de trimteri, cu un preț care pornește de la 9,90 lei per trimitere. Pentru expedierile în rețeaua Ship&Go prețul ajunge și la 6,42 lei/colet.

CITEȘTE ȘI: Firmele de poștă și curierat, afaceri estimate de 6 miliarde lei

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...