Sediul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă va fi reabilitat

Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru consolidarea, reabilitarea termică şi modernizarea corpului C1 al sediului Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă din str. Dumitrache Banu, nr. 46, sector 2, Bucureşti.

Valoarea estimată a investiţiei este de 69,3 milioane de lei, iar finanţarea va fi asigurată de Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei (MLPDA), prin Compania Naţională de Investiţii (CNI), şi de Ministerul Afacerilor Interne, prin Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) din fondurile alocate anual cu această destinaţie.

Clădirea IGSU a fost construită în anul 1968, cu regim de înălţime de S+P+7E+etaj parţial, accesul în clădire realizându-se prin corpul C.

Clădirea este încadrată în clasa de risc seismic II, iar lucrările care vor fi realizate vizează sporirea rezistenţei, rigidităţii şi ductilităţii elementelor structurale, rezultând o asigurare corespunzătoare la acţiunile seismice.

În urma finalizării raportului de expertiză tehnică şi a finalizării studiului de prefezabilitate, s-a optat pentru realizarea consolidării şi modernizării Corpului C, în detrimentul demolării şi reconstruirii.

Ce lucrări vor fi realizate

  • consolidarea structurii fundaţiilor;
  • suprabetonări armate pentru sporirea rigidităţii planşeelor;
  • consolidarea scărilor;
  • refacerea hidroizolaţiilor;
  • termoizolarea clădirii;
  • refacerea detaliilor arhitecturale;
  • refacerea instalaţiilor.

În perioada următoare, va fi demarată procedura de achiziţie publică pentru proiectarea şi execuţia acestor lucrări. Valoarea exactă şi durata de execuţie a lucrărilor vor putea fi cunoscute după finalizarea procedurii de achiziţie.

- Publicitate -

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...