Scooterson, un producător de scutere electrice care utilizează inteligența artificială, teleoperare și conducere automată, vizează să obțină 740.000 euro pe SeedBlink.
Banii vor fi utilizați în următoarele 18 luni pentru campania de lansare, producție, marketing și vânzări.
Scooterson se adresează atât clienților consumer cât și segmentului de business: companiilor de food delivery, curierilor, centrelor rezidențiale de mari dimensiuni, centrelor turistice, campusurilor universitare, parcurilor industriale, cluburilor de golf.
Compania a fost fondată în California în 2016 de Mihnea de Vries (CEO), un antrepenor român cu 25 de ani de experiență în tehnologie, marketing și producție video.
Partenerul să este Deepansh Jain (CTO), un antreprenor în serie din India.
Mihnea de Vries (51 de ani) a fondat în 1996 compania EuroNet, primul furnizor de internet din Arad și unul dintre primii din România.
Scooterson a atras până acum 3,2 milioane euro
Lansarea Scooterson va avea loc la sfârșitul celui de-al doilea trimestru din 2021 după o campanie prin platforma Indiegogo.
Până acum, compania a atras finanțări de 3,2 milioane dolari pe piața americană.
Discuții pentru ca producția pentru Europa să fie realizată în România
În 2021 fondatorii Scooterson se concentrează pe vânzările din SUA, iar din 2022 au în plan să dezvolte compania la nivel global.
De asemenea, aceștia sunt in discuții cu o companie de pe piața locală pentru ca producția de scutere pentru Europa sa fie realizata în România.
Pentru acest an, conducerea Scooterson estimează venituri de aproximativ cinci milioane dolari din vânzările prin Indiegogo, retail online și prin segmentul business to business.
Pentru 2023, fondatorii mizează pe vânzări de până la 100 de milioane de dolari.