Șapte noi magazine, două în exclusivitate, în Promenada Mall Floreasca

Palma D’Oro și Fritti vor deschide primele unități pe piața autohtonă

Promenada Mall extinde mixul de chiriași prin deschiderea a șapte noi magazine, dintre care două sunt prezente pentru prima dată în România. De asemenea, au fost deschise și trei magazine flagship.

În zona de modă și accesorii vor fi unități Longines, Lunet, Chic Chic Urban Fashion și Palma D’Oro, în zona de servicii Spark și Secom, iar în zona de food se va deschide un restaurant cu specific de fructe de mare – Fritti.

CITEȘTE ȘI: Promenada, primul mall local care oferă servicii de valet parking

Mai mult, magazinul TEILOR și-a refăcut integral spațiul și a extins suprafața, care ajunge acum la 88 metri pătrați, iar INMEDIO are acum un flagship store, într-un spațiu mărit și personalizat.

Promenada mall Floreasca are peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, în exclusivitate în România, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho și grupul Inditex.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane metri pătrați

În prezent, România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane de metri pătrați, din care...

Kingfisher, proprietarul Brico Depot, deschide un hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Depot, deschide un hub tehnologic la Cluj-Napoca,...