Sameday livrează la domiciliu fără contact direct între curier și destinatar

  • Sameday introduce un nou serviciu de livrare la domiciliu „Livrare fără griji” – care elimină contactul direct între destinatar și curier.
  • Noul serviciu permite livrarea coletelor conform cerinței destinatarului – în fața ușii sau în recepții, fără a mai fi înmânate direct, oferind astfel o mai mare siguranță, prin limitarea surselor cu potențial de răspândire a noului virus.
  • Noul serviciu va fi disponibil începând de luni, 30 martie.

Serviciul „Livrare fără griji” este valabil doar pentru trimiterile fără ramburs, iar activarea sa se face automat în momentul înregistrării comenzii, fără costuri suplimentare.

Destinatarul și curierul se vor coordona telefonic, iar livrarea va avea loc fără interacțiune directă între cei doi, pe baza unui cod PIN, primit doar de clientul destinatar prin SMS, care ține loc de semnătură de primire.

După confirmarea PIN-ului de către client și introducerea codului în device-ul mobil de către curier, livrarea va fi confirmată cu succes în ecosistemul de aplicații Sameday.  

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

București este pe locul secund în regiune după numărul clădirilor de birouri verzi

Aproximativ 93% dintre clădirile noi de birouri din București, construite în ultimii șapte ani, și 70% dintre clădirile mai...

De ce să alegi o firmă specializată în amenajări pentru curtea ta: 7 avantaje de luat în considerare

Amenajarea curții poate părea o sarcină simplă la prima vedere, dar procesul implică mult mai mult decât a planta...