Sameday livrează la domiciliu fără contact direct între curier și destinatar

  • Sameday introduce un nou serviciu de livrare la domiciliu „Livrare fără griji” – care elimină contactul direct între destinatar și curier.
  • Noul serviciu permite livrarea coletelor conform cerinței destinatarului – în fața ușii sau în recepții, fără a mai fi înmânate direct, oferind astfel o mai mare siguranță, prin limitarea surselor cu potențial de răspândire a noului virus.
  • Noul serviciu va fi disponibil începând de luni, 30 martie.

Serviciul „Livrare fără griji” este valabil doar pentru trimiterile fără ramburs, iar activarea sa se face automat în momentul înregistrării comenzii, fără costuri suplimentare.

Destinatarul și curierul se vor coordona telefonic, iar livrarea va avea loc fără interacțiune directă între cei doi, pe baza unui cod PIN, primit doar de clientul destinatar prin SMS, care ține loc de semnătură de primire.

După confirmarea PIN-ului de către client și introducerea codului în device-ul mobil de către curier, livrarea va fi confirmată cu succes în ecosistemul de aplicații Sameday.  

- publicitate -