Sameday depășește pragul de 4.000 de Easybox-uri. Dintre acestea, 3.500 de puncte sunt în țară și alte peste 700 în Ungaria.
Easybox, soluția de livrare de tip self-service dezvoltată de Sameday în urmă cu patru ani, constituie primul serviciu pe care compania de curierat îl testează în piața bulgară începând cu luna noiembrie a acestui an.
Compania a investit în închirierea și automatizarea unui centru logistic local la Sofia, în soluții software și își propune să încheie anul financiar cu 250 easybox-uri active în Bulgaria.
Astfel, în vederea extinderii rețelei Easybox, compania de curierat românească a încheiat deja parteneriate cu principalii retaileri din Bulgaria, care vor găzdui automatele de livrare Sameday.
În România peste 30% dintre magazinele online folosesc rețeaua Easybox
În România peste 30% dintre magazinele online folosesc rețeaua Easybox pentru livrarea produselor din categoriile fashion, carte, articole sportive, IT&C, beauty, îngrijire personală și home & deco.
Conform unui studiu Unlock realizat de Sameday în luna aprilie a acestui an, 67% dintre consumatori aleg magazinul online în funcție de existența serviciului de livare prin easybox. Doar în luna septembrie, un procent de 70% dintre clienții Sameday au folosit acest serviciu.
Mai mult, din cei aproximativ șapte milioane de români care au realizat cel puțin o comandă online în cursul anului 2021 (conform Eurostat), peste 35% au optat pentru livrarea în locker.
Dintr-un total de 256 de orașe din România, Easybox acoperă 72% din mediul urban. În zona București-Ilfov, consumatorii au la dispoziție un locker la mai puțin de 4 minute de mers pe jos, iar în țară, un locker este plasat la o distanță de 7 minute de mers pe jos.