S-a lansat proiectul imobiliar Popa Nan 21

Popa Nan 21 este un proiect imobiliar la care lucrarile au inceput in toamna anului 2014, iar la finalul primei faze, in luna mai 2015, vor rezulta 32 de apartamente.

Razvan Ivanica, dezvoltator: Am descoperit o cladire cu o structura de rezistenta de exceptie si cu un potential urias. Am imbracat aceasta structura in haine moderne, pastrand insa accentele Art Deco pentru a conserva vraja acestei cladiri deosebite. Alaturi de finisaje de foarte buna calitate si multiple alte lucrari de modernizare si consolidare, am obtinut ceea ce numim noi luxul accesibil – locatie centrala, cladire impunatoare, plina de sarm si eleganta, interioare moderne ce pastreaza insa si pun in valoare detaliile elegantei de altadata – tavane inalte, ferestre inalte si decoruri tipice in spatiile comune.

Proiectul se adreseaza persoanelor cu venituri medii care apreciaza eleganta stilului Art Deco dar isi doresc confortul contemporan si o locatie centrala.

Razvan Ivanica, dezvoltator: Am inceput de luna aceasta campania de comunicare a proiectului iar feedback-ul este foarte bun. Este greu sa nu te indragostesti de aceasta cladire, odata ce ai vazut-o. Majoritatea celor care au vizitat proiectul si-au exprimat interesul evident in continuarea discutiilor. La momentul acesta mai mult de 10 apartamente sunt deja precontractate.

Proiectul

Ansamblul Rezidențial Popa Nan 21 este dezvoltat pe o suprafață de 1.862 mp în Sectorul 2 din Capitală. Proiectul va fi dezvoltat in doua faze de construcție. In prezent, primul imobil din cadrul complexului este format din transformarea si extinderea construcției anterioare, recepția fiind prevazută pentru luna mai 2015. Imobilul este structurat pe P+5 etaje, totalizând 32 de apartamente – garsoniere, 2, 3 și 4 camere și duplex-uri cu 2 camere.

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...