Fermierii români în căutarea unor oportunități de colaborare cu diferite companii din HoReCa sau alți clienți, au la dispoziție platforma de e-commerce Farmvio.
Investiția inițială în acest proiect se ridică la 50.000 euro, urmând ca ea să crească odată cu dezvoltarea afacerii.
Conform estimărilor, în 2022 Farmvio va face primii pași spre extinderea regională, intrând pe piețele din Polonia, Cehia și Ungaria.
Potrivit prognozelor, cifra de afaceri a companiei va atinge aproximativ 500.000 euro, la finalul lui 2022.
Fondatorii Farmvio au în plan ca, până la sfârșitul lui 2021, să ajungă la un număr de 2.000 de fermieri activi pe site, iar în primul an de la lansare, platforma să înglobeze 10.000 de fermieri și 50.000 de clienți.
Fermierii vor fi acceptați doar pe baza actelor doveditoare că sunt producători
Acesștia își pot comercializa produsele, administra contul, să-și construiască o identitate vizuală sau să primescă feedback direct din partea clienților.
Serviciile rămân gratuite pe toată perioada în care fermierul este activ pe platformă.
De asemenea, Farmvio a creat un ecosistem prin care fermierii activi pe platformă se vor putea ajuta între ei, pe sistem de cerere și ofertă.
Mai mult, în primele trei luni de la lansare, toți fermierii înscriși în platformă vor beneficia de o reducere de 12% din taxa de transport pentru produsele neperisabile.