S-a încheiat Special Night Out

.
.

Cea de-a doua ediție Special Night Out, noaptea shoppingului de lux, a avut loc joi, 7 noiembrie, între orele 20:00 și 24:00, în trei dintre punctele centrale ale Bucureștiului – Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum și în zonele din imediata lor apropiere: Piața Romană și zona Unirii.

 

Evenimentul a reunit de această dată numele a 31 de magazine de lux concentrate în trei dintre punctele centrale ale Bucureștiului – Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum și în zonele din imediata lor apropiere: Piața Romană și zona Unirii, multe dintre acestea fiind deja la a doua participare. Unele dintre branduri au oferit în seara evenimentului și oferte speciale, atât pentru articolele vestimentare, cât și pentru accesorii sau obiecte de design interior.

 

Spre deosebire de prima ediție, la care a plouat, de această dată vremea a fost alături de noi, cu temperaturi în jur de 15 grade și un număr aproximativ de participanți (vizitatori și clienți) de peste 1.500 de persoane, în magazinele partenere. Acest lucru a confirmat și de această dată faptul că piața de lux din România este una cu potențial și că cele trei locații în care se concentrează evenimentul sunt deja poziționate de către consumatorii de branduri exclusiviste din București drept cele mai importante destinații de shopping de lux. Datorită rezultatelor obținute de-a lungul celor două ediții, Special Night Out a devenit o emblemă a shoppingului de lux local, ce se va desfășura în continuare sub forma a două ediții, anual.

 

În seara evenimentului clienții au fost răsfățați cu băuturi premium precum RÉMY MARTIN, METAXA, EVIAN, MARTINI, THE FAMOUS GROUSE și dulciuri oferite de Candy Bar & Desserts by Cristina Dragna.

 

De asemenea, partenerul oficial al evenimentului Special Night Out a fost Jaguar, un adevărat simbol al eleganței și luxului. Modelele Jaguar au fost la dispoziția clienților pe tot parcursul evenimentului pentru o experiență inedită și confortabilă de shopping.

- Publicitate -

8 din 10 români riscă să își piardă dinții de la vârsta de 40 ani

Parodontoza a devenit cea mai întâlnită afecțiune în România, astfel că 8 din 10 persoane care ajung în cabinetul...

Retailerul polonez HalfPrice pregătește un magazin în AFI Brașov

Retailerul polonez HalfPrice pregătește deschiderea unui magazin de două etaje în AFI Brașov. Este a treia unitate din centrele...