Pipera Plaza si-a deschis portile catre clienti, pe care ii intampina cu un concept inedit de shopping si entertainment.
Pe 10 septembrie a avut loc inaugurarea centrului comercial PiperaPlaza -un nou proiect marca Alpha Property Group, parte a grupului german Intercora – dedicat comunitatii din zona Pipera.
Pipera Plaza a adus pe piața din România un concept autentic, o combinație între strip mall șigalerie comercială, ceea ce a atras interesul a numeroase branduri romanesti siinternaționale.
Sportisimo deschide prima locatie din Romania in Pipera Plaza, Starbucks si Lidl inaugureaza in cadrulacestui proiect cele mai mare locatii din Romania, iar TipTop lanseaza un concept nou, in stil frantuzesc, adaptat cerintelor pietei.
De asemenea, PetMag deschide prima locatie de peste 400mp din cadrul retelei de magazine, pentru a intregi tenant mix-ul si pentru a raspunde cerintei de pet shop cu tot ce este nevoie pentru membrul patruped al familiei.
Din luna septembrie, Lidl, Old Barber Shop, Wine Republic, CTS Corner, Cataleya, Flormar, 5asec, Sensiblu,ZOOT, dm, Takko Fashion, Pepco, Starbucks, SaladBox, Dinner Food, Pizza Bonita,Petit Gaulois, Soup-Up, Uncle John by Old Brick Pub, Tip Top si 5togo, iar din luna noiembrie, brandurile JYSK, Sportisimo, PetMag concept store si Deichmann se alătură și ele proiectuluiPiperaPlaza.
Pipera Plaza este un concept apropiat shopper-ilor, este “vecinul prietenos” pe care si-l doreste orice familie. Totodata, Pipera Plaza estecatalizatorul a tot ceea ce se intampla in perimetrul zonei Pipera, fiindspatiul ideal in care iti poti petrece timpul liber. “Ne dorim sa fim apropiati atat de shopperii nostri, cat si departenerii nostri, sa ajungem sa ne cunoastem foarte bine, sa ajungem ofamilie.
Nu intamplator conceptul Pipera Plaza este de “Friendly Neighbour”. Inviitor intentia noastra este de a organiza evenimente de weekend. Vom organiza petreceri de cooking, evenimente sportive pentru copii si familiile dincartier, cum ar fi street basket sau concurs de biciclete”, dezvaluie MariusIvan, co-owner Pipera Plaza.
Noul proiect comercial din Pipera este dedicat si apropiat clientilor – familii tinere,prieteni, angajati, vizitatori – si vine in sprijinul acestora cu o gama diversificata de magazine de unde isi pot face cumparaturile pentru acasa, cuun concept atragator de Food Court: o combinatie reusita intre fast food-ultraditional, pizza, libanez, bistro frantuzesc, burgers, salate si cafenea si bineinteles, cu evenimente speciale pentru entertainment. Asadar, din luna septembrie, Pipera Plaza devine liantul social in ceea ce priveste comunitatea din zona Pipera.