Ryanair face precizări cu privire la anularea a mii de zboruri

Ryanair a oferit o actualizare privind evoluția lucrurilor în privința celor 2,100 de zboruri anulate pentru următoarele 6 săptămâni, dintr-un total de 103,000.

Toți cei 315,000 de clienți au primit un email de notificare prin care au fost informați asupra schimbărilor zborurilor lor, respectiv cu soluții de zboruri alternative oferite, ramburs și notificare EU261. (Numărul este mai mic decât estimarea inițială de 390,000, deoarece rezervările în avans în septembrie au fost de 90%, în octombrie fiind de 70%).

Până la sfârșitul zilei lucrătoare de miercuri, 20 septembrie, Ryanair se așteaptă să fi programat peste 175,000 de clienți pe alte zboruri ale Ryanair – peste 55% din clienții afectați.

Până la sfârșitul zilei lucrătoare de miercuri, 20 septembrie, mai mult de 63,000 de rambursări ale costurilor zborurilor au fost procesate (peste 20% din clienții afectați)

Ryanair a suplimentat personalul departamentului de relații cu clienții pentru a urgenta procesarea solicitărilor de schimbări și ramburs a costurilor.

Ryanair se așteaptă să fi procesat peste 300,000 de rerutări și rambursări a costurilor pentru clienți (peste 95% din clienții afectați) până la sfârșitul acestei săptămâni – într-un interval de 6 zile de când clienții au fost notificați cu privire la aceste anulări.

Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat:Ne cerem scuze de la fiecare și oricare din cei 315,000 de clienți ale căror zboruri originale au fost anulate pentru o perioadă de 6 săptămâni în septembrie și octombrie, timp în care noi lucrăm să rezolvăm acest eșec de planificare pe termen scurt. Am suplimentat echipele pentru Relații cu Clienții pentru a accelera ritmul de procesare și acțiune pentru aplicațiile de zboruri alternative și ramburs. Ne așteptăm ca o vastă majoritate dintre acestea să fie completate până la sfârșitul săptămânii. O vastă majoritate a acestor solicitări sunt operate online, dar pentru că liniile noastre telefonice și de chat sunt foarte ocupate, le solicităm respectuos clienților afectați să fie îngăduitori cu noi – facem tot ce ne stă în putință pentru a răspunde la solicitările lor și încercăm să rezolvăm orice problemă pe care am creat-o pentru ei, pentru care, din nou, ne cerem scuze.”

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Cum să alegi conectorii potriviți pentru doze electrice în funcție de proiectul tău

Alegerea conectorilor potriviți pentru dozele electrice este un pas esențial în orice proiect de instalație electrică, fie că este...