Ryanair face noi precizări cu privire la anularea unor zboruri

Ryanair a oferit o actualizare referitoare la schimbările de planificare pentru 18,000 din zborurile sale (dintr-un total de 800,000) din perioada noiembrie – martie.

Pentru anulările din perioada sept/oct (anunțate pe 18 septembrie):

  • Toți cei 315,000 de clienți au primit notificări via email
  • Peste 311,000 de rerutări sau rambursări de costuri au fost procesate (99% dintre clienți)
  • În continuare, 4,000 de clienți rămași (1%) trebuie să contacteze Ryanair

Pentru schimbările de planificare pentru iarnă (anunțate pe 27 septembrie):

  • Toți cei 400,000 de clienți au primit notificări via email
  • Peste 360,000 de rerutări sau rambursări de costuri (90% dintre clienți) au fost procesate
  • Ne așteptăm să crească până la 95% (peste 380,000) în această săptămână
  • În continuare 20,000 (5%) trebuie să contacteze Ryanair

Pe parcursul ultimelor 7 zile, punctualitatea primului val a rămas extrem de ridicată cu 97% dintre zboruri, punctuale. Dintr-un total de 15,000 de zboruri operate săptămâna trecută, doar 23 au fost anulate (vezi tabelul de mai jos). (21 dintre acestea au fost anulate datorită grevei agenților de handling din Pisa)

PUNCTUALITATE & ANULĂRI

Oct Primul val la timpAnulări zilnice
Luni2

96%

22 (21 Grevă Pisa, 1 vreme rea)
Marți3

98%

0

Miercuri4

97%

0

Joi5              99%

0

Vineri6

97%

0
Sâmbătă

7

99%

0

Duminică

8

96%

1 (vreme rea)

Medie 

97%

Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat:99% dintre clienții afectați în septembrie și octombrie au fost acum reprogramați, iar restul de 1% (mai puțin de 4,000 de clienți) sunt rugați să intre în legătură pentru alegerea unor opțiuni de rerutare sau ramburs al costurilor. Ne cerem scuze lor, dar și de la următorii 400,000 de clienți afectați de reducerile noastre de planificare de iarnă. Până la finalul acestei săptămâni vom procesa peste 95% din solicitările de rerutare sau ramburs ale acestora. Dureroasele și profund regretabilele noastre scăderi din orarul de iarnă au restabilit punctualitatea, lider în industrie, cu 97% dintre zborurile din primul val decolând la timp săptămâna trecută. Clienții pot acum fi încrezători în a-și rezerva zborurile noastre la tarife reduse  pentru că nu mai există niciun pericol privind anulări viitoare asociate erorilor de planificare.”

- Publicitate -

O bună parte din români folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal

Un procent de 40% dintre românii din mediul urban folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal, iar 28% la...

Dimitrie Pompeiu, zona de birouri cea mai căutată în primul trimestru din 2024

După primele 3 luni ale anului curent sectorul de birouri din București înregistrează o creștere în cea ce privește...