Ryanair a actualizat situația celor 2.100 de zboruri anulate

Ryanair a oferit o actualizare privind situația celor 2,100 de zboruri ale sale (dintr-un total de 130,000) din septembrie și octombrie, după cum urmează:

  • Toți cei 315,000 de clienți au fost notificați pe email (în cursul zilei de Luni, 18 septembrie)
  • Până Duminică, 24 septembrie, peste 305,000 de solicitări de rute alternative sau rambursări de costuri au fost procesate (peste 97% din clienții afectați)
  • Cei rămași, 3% din clienți (mai puțin de 10,000) trebuie în continuare să contacteze Ryanair
  • În ultimele 7 zile, punctualitatea primelor zboruri din zi ale Ryanair, s-a îmbunătățit până la 96% (vezi tabelul de mai jos)
  • În ultimele 7 zile, doar 3 din 16,000 de zboruri operate au fost anulate (vezi tabelul de mai jos)

PUNCTUALITATE & ANULĂRI

Sept Primele zboruri la timpAnulări zilnice
Tues1992%0
Wed2097%0
Thurs2196%0
Fri2296%0
Sat23                100%1 (închidere pistă)
Sun2495%2 (devieri din cauza condițiilor meteorologice nesigure)
Mon2598%
Ave.  96%

Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat:Încă o dată ne cerem scuze de la fiecare din cei 315,000 de clienți ale căror zboruri inițiale au fost anulate pe parcursul a 6 săptămâni în septembrie și octombrie. Mai mult de 97% dintre clienții afectați au fost reprogramați, iar restul de 3% (mai puțin de 10,000 de clienți) sunt rugați să intre în legătură cu noi pentru a confirma opțiunile de rezervări sau rambursări. Nu au mai fost zboruri anulate din motive de organizare a orarului, iar punctualitatea primelor noastre zboruri a crescut la 96%, totul în timp ce noi continuăm să muncim din greu pentru a rezolva acest eșec de planificare de scurt timp. Am suplimentat echipele pentru Relații cu Clienții care asistă toți consumatorii afectați prin rezolvarea solicitărilor lor și încercăm să găsim soluții pentru orice problemă pe care le-am creat-o, pentru care, din nou, ne cerem scuze.”

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...