Rottaprint a înregistrat anul trecut o creștere a exporturilor de peste 38% comparativ cu 2021, iar pentru anul în curs are ca obiectiv o nouă evoluție de două cifre.
Astfel, compania a terminat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 32 milioane de euro.
Business-ul clujean a raportat anul precedent creșteri de vânzări în toate cele 13 țări din Europa și Asia în care operează, inclusiv în Croația, Letonia, Marea Britanie, Israel sau Republica Moldova.
Alături de etichetele autoadezive furnizate partenerilor internaționali, Rottaprint a raportat o cerere ridicată și pentru alte produse din portofoliu.
Compania a finalizat anul trecut un proiect desfășurat pe parcursul a trei ani, cu o investiție totală de pe peste 3,7 milioane euro alocată achiziționării de tehnologii și utilaje necesare pentru realizarea sustenabilă a produselor pe care le are în portofoliu.
Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică românească producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile de pe piața locală.
Cu o experiență de peste 32 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania.