Tipografia Rottaprint a produs circa 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile în cei 30 de ani de activitate.
În acest timp, tipografia a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 25%. De la înființarea companiei în anul 1991, compania aproximativ 15 produse principale și nenumărate soluții inovatoare pentru diferite domenii.
Din datele interne, de-a lungul celor 30 de ani, etichetele autoadezive au fost cele mai solicitate produse din portofoliul Rottaprint de către clienți.
Rottaprint a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 de milioane euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent. Mai mult, valoarea totală a investițiilor realizate în primele șase luni ale anului s-au ridicat la 1,5 milioane euro.
Potrivit datelor companiei, în primul semestru al anului, exporturile au crescut cu 4%. În topul țărilor în care Rottaprint a exportat se află Ungaria și Germania.