Rottaprint a produs 1,3 miliarde de metri de etichete și ambalaje flexibile

Tipografia Rottaprint a produs circa 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile în cei 30 de ani de activitate.

În acest timp, tipografia a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 25%. De la înființarea companiei în anul 1991, compania aproximativ 15 produse principale și nenumărate soluții inovatoare pentru diferite domenii.

Din datele interne, de-a lungul celor 30 de ani, etichetele autoadezive au fost cele mai solicitate produse din portofoliul Rottaprint de către clienți.

Rottaprint a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 de milioane euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent. Mai mult, valoarea totală a investițiilor realizate în primele șase luni ale anului s-au ridicat la 1,5 milioane euro.

Potrivit datelor companiei, în primul semestru al anului, exporturile au crescut cu 4%. În topul țărilor în care Rottaprint a exportat se află Ungaria și Germania.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...