Rottaprint a produs 1,3 miliarde de metri de etichete și ambalaje flexibile

Tipografia Rottaprint a produs circa 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile în cei 30 de ani de activitate.

În acest timp, tipografia a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 25%. De la înființarea companiei în anul 1991, compania aproximativ 15 produse principale și nenumărate soluții inovatoare pentru diferite domenii.

Din datele interne, de-a lungul celor 30 de ani, etichetele autoadezive au fost cele mai solicitate produse din portofoliul Rottaprint de către clienți.

Rottaprint a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 de milioane euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent. Mai mult, valoarea totală a investițiilor realizate în primele șase luni ale anului s-au ridicat la 1,5 milioane euro.

Potrivit datelor companiei, în primul semestru al anului, exporturile au crescut cu 4%. În topul țărilor în care Rottaprint a exportat se află Ungaria și Germania.

- Publicitate -

Efectul Trump! Cea mai slabă performanță a burselor de la Nixon încoace

Primele 100 de zile din al doilea mandat al lui Donald Trump au adus cea mai slabă performanță bursieră...

Centrala electrică fotovoltaică de la Teiuș, realizată prin PNRR, a fost pusă în funcțiune

Centrala electrică fotovoltaică de la Teiuș, județul Alba, cel mai mare proiect pe energie din PNRR, a fost pusă...